آموزش زبان انگلیسی

آموزشی

آموزش زبان انگلیسی

  • ۰
  • ۰
یادگیری زبان انگلیسی


هفت راز بزرگ یادگیری زبان انگلیسی


راز اول : در مورد استرس کلمه بدانید

استرس کلمه کلید طلایی درجه یک برای صحبت کردن و فهمیدن زبان انگلیسی است.استرس کلمه بسیار مهم است.شما می توانید سعی کنید چیزهایی در مورد استرس کلمه یاد بگیرید.این یکی از بهترین راههای درک مکالمه زبان انگلیسی خصوصا مکالمه سریع می باشد.
استرس کلمه چیست؟
برای مثال سه کلمه photographic ، photographer ، photograph آیا یکسان تلفظ می شوند؟
خیر تلفظ آنها متفاوت است زیرا یک سیلاب در هر کلمه ( محکم تر از دیگران ) تلفظ می شود photograph , photographer , photographic .سیلابهایی که تلفظ نمی شوند ضعیف ، کوچک یا آرام هستند.انگلیسی زبانها به سیلابهای استرس دار گوش می دهند نه سیلابهای ضعیف.اگر شما استرس کلمه را در مکالمه زبان انگلیسی به کار ببرید به طور اتوماتیک تلفظ و درک خود را پیشرفت می دهید.اگر معلم آموزش زبان انگلیسی دارید از او بخواهید که به شما برای یاد گرفتن استرس کلمه انگلیسی کمک کند.سعی کنید استرس در لغات انگلیسی را هر بار که به رادیو زبان انگلیسی گوش می دهید یا فیلم های زبان انگلیسی را می بینید ، بشنوید.قدم اول شما شنیدن و تشخیص دادن آن است بعد از آن شما می توانید آن را استفاده کنید.


راز دوم : استرس جمله

استرس جمله دومین کلید طلایی برای صحبت کردن و فهمیدن زبان انگلیسی است.با استرس کلمه بعضی از کلمات در یک جمله ، بلند تلفظ می شوند و کلمات دیگر کوتاه تلفظ می شوند.به این جمله دقت کنید : We want to go کلمات مهم در این جمله want , go می باشد.استرس کلمه بسیار مهم است و بدانید در جمله وجود دارد و سعی کنید آن را یاد بگیرید.


راز سوم : گوش کنید ! گوش گنید ! گوش کنید !

بعضی اوقات دانش آموزان می گویند : من به اخبار BBC در رادیو گوش نمی دهیم زیرا بسیار سریع است و من آن را نمی فهمم.این تاسف آور است ! هنگامیکه آن برای شما بسیار سریع است و آن را نمی فهمید این دقیقا موقعی است که شما نیاز به گوش دادن آن دارید.چگونه می توانید پیشرفت کنید وقتی گوش نمی دهید و تمرین نمی کنید؟هنگامیکه کودک بودید آیا زبان مادری خود را می فهمیدید ؟ هنگامیکه شما سه هفته ، دو ماه ، یک سال سن داشتید ، آیا همه چیز را می فهمیدید؟البته که نه ! اما شما یاد گرفتید زبان مادری خود را با 24 ساعت گوش دادن در یک روز و 7 روز در یک هفته یاد بگیرید.بعد از آن صحبت کردن را یاد گرفتید.بعد یاد گرفتید که بخوانید و بعد از آن یاد گرفتید که بنویسید.اما اول از همه گوش دادن !

راز چهارم : گوش نکنید !

در بخش سوم گفتیم : گوش کنید ! گوش کنید ! گوش کنید ! اما حالا می گویم گوش ندهید ! منظور چیست؟
آیا می دانید تفاوت بین فعلهای گوش دادن Listen to و شنیدن Hear to چیست؟گوش دادن فعال و شنیدن منفعل است.بعضی اوقات شما به سختی گوش می دهید بعضی اوقات بهتر است بشنوید.رادیو را روشن کنید اما به آن گوش ندهید . فقط بشنوید . ضمیر ناخودآگاه شما برای شما می شنود و شما هنوز در مرحله یادگیری قرار دارید . اگر شما بشنوید و سعی کنید بفهمید ممکن است روی یک کلمه متوقف شوید و ناامید گردید.نگران نباشید شما فقط بشنوید . شما هنوز در مرحله یادگیری قرار دارید . مهم این است که شما رادیو یا کاست یا تلویزیون را روشن کنید . فقط آن را روشن کنید و کار دیگری انجام ندهید . مغز شما خواهد شنید ، ضمیر ناخودآگاه شما گوش خواهد داد و شما یاد خواهید گرفت !


راز پنجم : دامنه لغات خود را با یادگیری 5 کلمه انگلیسی در روز بهبود بخشید.

یادگیری 5 کلمه در روز ساده است ، چند روز در یکسال وجود دارد؟معمولا 365 روز ( روی کره زمین ).اگر شما فقط 5 کلمه جدید در یک روز یاد بگیرید ، 5 * 365 = 1825 کلمه جدید در یک سال یاد خواهید گرفت . این تعداد زیادی کلمه جدید است و ما تمام لغات دیگری را که شما به شیوه های دیگر مثل خواندن ، مکالمه و غیره یاد می گیرید را حساب نمی کنیم . یک دفترچه بخرید و هر روز در آن 5 لغت جدید بنویسید و آنها را یاد بگیرید ! به زودی شما دامنه لغات عالی خواهید داشت .

راز ششم : 30 دقیقه در یک روز بهتر از 3/5 ساعت در یک هفته

در حقیقت 30 دقیقه مطالعه زبان انگلیسی در یک روز بهتر از 5 ساعت در یک هفته است ! به طور منظم و پیوسته مطالعه کنید. کم + همیشه بهتر از زیاد + گاهی اوقات . شما می توانید به آسانی 30 دقیقه در روز پیدا کنید . شما می توانید 30 دقیقه زودتر از خواب بلند شوید یا مدت زمان کمتری برای خوردن ناهار صرف کنید . هر روز زمانی مشخص برای یادگیری زبان انگلیسی در نظر بگیرید و مطالب انگلیسی را حفظ کنید.

راز هفتم : مرور کنید ! مرور کنید ! مرور کنید !

اگر مرور کنید 100% یادگیری خود را افزایش می دهید.مرور کردن به چه معناست؟به معنای دوباره نگاه کردن است.شما باید در مورد آن برنامه ریزی داشته باشید.هنگامیکه شما مطلبی را یاد می گیرید باید آن را یادداشت کنید.سپس شما باید آن را سه بار مرور کنید :
بعد از یک روز
بعد از یک هفته
بعد از یک ماه
هر بار مرور می کنید ، خود را آزمایش کنید
یاد بگیرید ، مرور کنید ، آزمایش کنید

مرور کنید ، آزمایش کنید
مرور کنید ، امتحان کنید

گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان : ما را تمام لذت هستی به جستجوست .....
  • ۹۴/۰۸/۱۹
  • mrzaban mrzaban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی